fredag 30 januari 2009

pinsamt??

Haha, ja börjar fan känna mej lite smickrad nu.. Ja skriver helt meningslösa saker i min blogg, men de e tydligen folk som tycker den e fruktansvärt givande å läsa.. haha..

Men de känns ändå bra, för tydligen e de nån där ute som verkligen följer min blogg å lusläser den jämt, denna person blir till och med irriterad av mina inlägg.. Å komenterar flitigt i bloggen.. haha.. Känns bra att de faktiskt finns en människa som lägger så mycke tid å energi på mej å min blogg, en människa som inte ens känner mej.. Känner mej som sagt lite smickrad, av att människor lägger ner så mycket av sin tid å läser min helt ointressanta blogg, för den kan inte va ett dugg intressant för "anonym", me tanke på att du inte känner mej ens..

Att du slösar så på din energi å tid på min blogg, DE e fan pinsamt..!!

Har tänkt lite på de här me bloggen, ja skriver om typ nada.. Men endå så har ja märkt att folk faktiskt blir irriterade.. hmm.. undra vad som skulle hända om ja började skriva om världen?? Typ om djurförsök, politik, samhället å allt annat som verkligen kan göra folk arga.. Hmm..
De e nåt som ska tänkas på.. Ja menar om folk nu blir så stötta å irriterade av min blogg så varför inte ta upp viktiga saker som folk faktiskt kan ha en åsikt om, en åsikt som ja kanske bryr mej om..


//Shadowcrest- lägger inte ner tid på onödiga saker

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha
det krävs inte så mycket tid för att läsa din blogg =)
tackar dig för att du roar mig och flera andra med dina inlägg.
för irriterande är det INTE
mera förbluffande =)
och att lägga ner sin energi i ngt som roar en är ju bara bra.Så tack!!

Anonym sa...

haha varsågod.. de e ganska tragiskt att du faktiskt tycker att de e roande.. Hur fan kan något vara så otroligt roande när man inte ens vet nåt om varken människan som skriver eller om de som står..?? men men tycker du att de e kul så visst..

Anonym sa...

det som gör det hela så pinsamt är hela din person...mycket roande att att läsa om så korkade saker du gör och du skriver om...
Oftast då hur synd det är om dig eller hur dum någon varit mot dig..
För dig är det såklart inget fel på... Att du inte fattar att du själv gör dig till åtlöje är roande bara det!!

Anonym sa...

Inse det Camilla. Du är pinsam. Något som är skrattretande är att du faktiskt tror att du skulle kunna hantera världsliga viktiga ämnen som ligger utanför ditt privatliv. Måste vara skönt att tro så mycket om sig själv.

tyck vad du vill om att folk läser din blogg, gör det mest för att kolla på vilket sätt du har gjort bort dig denna gången.

JellyFish sa...

Fy Camilla, jag trodde jag hade lärt dig bättre än att slösa tid på defekta människor på internet, lägg ner din tid på något vettigare och någon som faktiskt förtjänar det, vilket uppenbarligen merparten av dom som läser din blogg inte verkar vara...
Näe, skit i dom :)

Och ni som kommenterar utan att tänka borde också skämmas, ni har ju säkert något vettigare att göra än att sitta och skriva värdelösa kommentarer som ändå glöms bort ganska snart... Varken ni eller någon annan tjänar något på det, gå och läs en bok eller lek med en nalle eller något, det hade alla tjänat på :)

Och fy på mig för att jag också har skrivit onödiga ord och slösat tid och energi som jag kunde haft till något mycket bättre... Fast det är ert fel, för ni är dumma!