torsdag 18 september 2008

Sammanfattning av sommaren!!

Sötaste ungen denna sommar.. ALLTID sötast förresten!! :)


Haha.. detta va i skogen missinassen.. :P


Alltid lika söt.. ;)


Partyparty!! Finns inga sötare, snälla guda gulliga flickor än vi.. ;)


Festa måste man oxå göra.. :)


Åka rutschkana e fett kul..


Regnvatten blir man oxå ren av..




Så kan man roa sej när man inte har nåt att göra..







HAHA..




Grilla måste man oxå göra på sommaren..







Jonas på stranden, dansar eller nåt liknande.. :P








Pernilla på tivoli.. Hon e nog bra sugen på att åka hon me.. ;)






Sola å bada i ystad..






Johnie solar på stranden i ystad..
//Shadowcrest-Ganska nöjd me sommaren








1 kommentar:

JellyFish sa...

"Jonas dansar eller nått"
Va fan, du borde vid detta laget veta att jag var på väg mot bättre tider... Dansar gör jag bara när jag är så full att jag kan glömma bort att jag har dansat :)