torsdag 9 april 2009

Sjuk, sjuk, sjuk, SJUK..

Så värdelöst de här e asså, ja e toksjuk.. Orkar ingenting å vill inget annat än å ligga i sängen.. :S Men de e ju så jävla värdelöst så de e sjukt åt de.. Vem fan vill tillbringa dagen i sängen??

Ja har börjat me en ny kurs i skolan iaf, så ja försöker plugga lite fasten ja mår pyton.. De går bra som fan i den här kursen, Etik och livsfrågor heter den.. På första uppdraget fick ja VG+ å på de andra fick ja MVG, känns bra som fan.. Så ja ska ha MVG i den här kursen, å de klarar ja.. Bara ja inte låter dom små basillmonstrena hindra mej.. ;)

Snart kommer min älskling hem igen, då återgår allt till de normala igen.. Ja slipper låna andras datorer å flacka å fara runt hela tiden.. Så jävla tur att ja hade 200 dagar kvar på garantin hos Hp, så dom fixar den helt gratis.. De skulle ta mellan 10 å 12 dagar, å nu har de gått typ 8 så snart kommer den hem igen..

Nu ska ja gå ut till köket, sätta mej under fläckten å plåga min stackars hals lite me en cigg.. Gör den ont så kan ja göra ondare.. Man måste visa vem som bestämmer.. ;)

Ska försöka skriva här lite mera i fortsättningen, men de går i perioder, ibland skriver man varje dag å ibland skriver man nästan aldrig.. Livet e upp å ner precis som allt annat..



"Jag vill inte se det mer
jag vill inte minnas
men även om jag blundar
så finns det alltid där

jag försöker skrika
men det kommer inga ord
det är bara rösterna i mitt huvud
som aldrig tystnar

och jag knyter mina händer
kniper ihop ögonen
höjer volymen på radion

men det försvinner aldrig
aldrig försvinner det"




//Shadowcrest--->>Sjuk å mår pyton

Inga kommentarer: