söndag 12 oktober 2008

Inkompitenta jävla nollor!!

Ja blir så jävla arg, sur, trött å allmänt less..

Skickade ett mail till min nya lärare (i organisation och ledarskap), i fredags å frågade hur de gick för honom eftersom att han sa att han skulle läsa igenom mina inskickade uppdrag å sen skulle han höra av sej till mej..
Nu har de gått tre veckor sen han sa de, å han har inte hört av sej..
Så ja skickade alltså ett mail å frågade hur de gick för honom å när han hade tänkt att vi skulle ha de muntliga provet..

Svaret löd: "Hej Camilla! Det var vi som skulle ha dialog för kursen Organisation och ledarskap. Skall jag vara uppriktig så anser jag inte att det ger så mycket att studera dina "gamla" test. I stället vill jag att du ringer mig för en genoen översikt av kursinnehållet utifrån insändningsuppgifterna. Efter denna genomgång anser jag att vi kan bestämma tid för en dialog som kan ligga nära tidsmässigt. "Rörigt" men så blir det om man vill byta lärare. "

Som ja uppfattade detta svar så ska ja läsa om hela kursen, för att kunna göra om den muntligt me honom, men eftersom att ja har hunnit läsa klart nästan två kurser sen ja hade denna kurs så kommer ja inte riktigt ihåg den, å eftersom att min lärare inte tog sej tid för att hjälpa mej så fattar ja inte ett jävla dugg av den heller..
Så alltså, ja måste läsa om boken, försöka förstå kursen å försöka lära mej den, detta ska ja göra samtidigt som ja läser en annan kurs som är as svår så ja måste lägga all tid ja kan på att läsa den, så hur fan ska ja hinna läsa två svåra kurser samtidigt??..
Å de e tydligen mitt eget fel eftersom att ja ville byta lärare, men den läraren ja hade innan va ju inkompitent å hjälpte mej inte ett jävla dugg, hon va rent utsagt en inkompitentlitencpfitta.. E de då mitt fel??
Hon var orättvis å lämnade inte en enda komentar till mina svar på uppdragen, frågan e om hon ens läste mina uppdrag, hon gav mej IG på allt fasten mina svar var identiska me P`s å hon fick minnsan G på alla..
Hur fan kan de bli mitt fel??
Ja börjar bli jävligt trött på den här jävla skolan, dom har inte koll på nånting å kan uppenbarligen inte ens anställa kompitent personal..

Imorn ska ja ringa den lilla cp chefen på skolan å han ska få sej en sån jävla utskällning, han ska lösa de här nu, och han sak även se till att ja får de betyg ja förtjänar.. Å han ska fan se till att ja inte behöver läsa om hela kursen pga detta..
Som sagt de e fan inte mitt fel, de e den där lilla jävla cp fittlärarens fel, hade hon skött sitt jobb som hon ska så hade ja aldrig behövt byta lärare..


//Shadowcrest-Så jävla sne å trött på detta!!

Inga kommentarer: