tisdag 7 oktober 2008

Står å ser från håll men kan inget göra..

Tänker på en speciell person när ja ser texten:
"När kroppens ur säger tröst, säger själens ur sorg"..
Ja vill hjälpa men kan inte å får inte.. Har försökt men va gör man när man inte tillåts att hjälpa nån..??

Imorn får ja hem min lilla "bebis" ska bli så kul å spännande, undra hur Straxen reagerar.. hihi.. Ska bli mysigt me en liten parvel att gosa me å skönt att ha en anledning att gå ut å gå i skogen.. :)

Ser fram emot Lördag, då blir de partaj me J, Onas, brorsan, A, C å många fler.. Ja hoppas att en person kommer oxå, men de känns inte som att hon kommer.. :(
De gör verkligen ont att ha de så här, de gör ont att bara titta på men inte få agera..
Varför blev de så här?? Ja kan inte göra mer än ja gör, ja sitter bara å väntar på de messet eller samtalet.. Men de tycks aldrig komma.. :( Ja vill inte ha de så här.. Saknar min sidkick, den enda människan som förstår mej, å den enda människan som e riktigt rolig att umgås me..

Har iaf börjat me Filosofin idag, ingen lätt kurs om man säger så.. :S Hade behövt min sidekick vid min sida i detta träsk av tankar å funderingar.. Men men ja får gott ta tag i de själv å försöka lösa den stora gåtan om livet, universum å allting..

//Shadowcrest- den stora filosofen

1 kommentar:

Anonym sa...

De finns ingenting.. INGENTING som betyder så mycket för mig som våran vänskap.. Tror inte att du förstår hur jävla pissigt jag mår.. Antingen har jag blivit jävligt bra på att dölja de, eller så syns de bara inte... Hela grejjen har gått för långt och jag vet varken ut eller in.. Visst du vill ha en ursäkt.. men jag e svag.. alldeles för svag för de just nu.. Jag e ledsen gumman :( Jag orkar inte ta tag i mer än en sak i taget.. Förlåt.. jag hoppas verkligen att du kan förstå.. Du betyder mer för mig än vad någon annan gör.. och just därför gör de så ont.. de känns som att jag är på väg att förlora ALLT! Men vad ska jag göra när jag inte orkar hålla mig kvar??