torsdag 2 oktober 2008

Kan inte sova..

För de e massa tankar som snurrar, hoppar å stuttsar i skallen på mej..

Kan nåns förflutna förstöra ens nutid..?? De verkar inte bättre.. Men va fan gör man om de håller på att hända??
De finns fyra personer från de förflutna som håller på att förstöra min nutid/framtid..
Va ska ja göra, sitta å titta på å hoppas på de bästa, eller ta tag i de å lösa de??..

Kan ja lösa de??
Om de bara finns en lösning, vill ja verkligen lösa de då??
Va händer om ja inte löser de??
Va har ja gjort dom här fyra människorna för att dom ska vilja förstöra min nutid??

Ja de kan ja..
Ja vet inte..
Antagligen så blir min nutid förstörd å ja kommer bli ledsen å ensam kvar..
Ingenting, ja har inte gjort nånting för att förtjäna de här..

Men varför låter man de förflutna hänga kvar och förstöra nutiden?? Ja fattar inte de..
Ja har en framtid att planera, men ja vill veta om dom fyra personerna ska sabba den så ja får planera den ensam eller om ja kan räkna me fler personer i den..

Ja vill inte veta av de förflutna å ja vill absolut inte va så här förvirrad när de gäller den..

Just nu e ja riktigt förvirrad, klyven, tankspridd, trött, less och känner mej fruktansvärt ensam å bortglömd..
E de meningen att ja ska känna så pga de förflutna.. E de meningen att ja ska ta ett steg bakåt, bita ihop å hoppas på de bästa bara..??
Ska ja låta de förflutna ta min plats å putta ner mej till noll å ingenting..??

Ja finns oxå, å ja finns här å nu..!!

Men ja får kanske skylla mej själv eftersom att ja gör detta till mitt problem..

Man måste välja om man vill leva i dåtid eller nutid å framtid.. De e ett val alla måste ta ibland..


Måste få veta om du e me eller inte i min nutid å min framtid..


//Shadowcrest-Ensam å bortglömd fast ja finns i nutid

Inga kommentarer: