lördag 4 oktober 2008

Lördag!!

För de första så vill ja bara säga att de e ganska tragiskt när man tar någras internskämt å gör om till sina egna.. Haha kom på nåt eget för fan..

Lördag idag då, ganska skönt faktiskt.. :) Igår umgicks vi me brorsan å A tills hon började jobba iaf.. Sen va de bara ja, J å brorsan, vi fixade mat (GOTT SOM FAN) å spelade wii typ, va en lugn kväll.. :) Men alltid kul att umgås lite me brorsan..

Idag har de inte hänt så mycke, har bara tagit mej hem till pappa, skjutit lite luftgevär å sen bara slappat framför datan.. Lär inte hända så mycke mer idag.. Funderar på att starta filosofin så man inte har så mycke i veckan, de kan va skönt att ha nån dag ledigt från pluggande å så.. :) Då kan man ju passa på att träffa lite vänner å ta en fika kanske.. Men vi får se hur de blir, de blir nog inget idag iaf.. :P

Känns fortfarande inge bra när de gäller vissa saker, har fortfarande inte löst saker å ting enligt mej.. Men eftersom att du inte verkar bry dej så får de va så..


//Shadowcrest-lite besviken

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag antar att de sista är riktat till mig.. Vad vill du att jag ska göra? vi kommer ju ingenstans iaf..
Säg vad jag ska be om ursäkt föpr så gör jag de så vi kan släppa den här jävla skitsaken någon gång!!