onsdag 29 oktober 2008

Känns ju bra!!

För de första så hatar ja när folk hela tiden säger att de blir bra, de blir bättre nu, de kankse va de bästa, osv.. Ja vill inte höra de, hur fan kan alla veta vad ja känner å vad ja vill.. Hur kan folk veta att de blir bättre?? Hur kan folk veta vad som e bäst för mej?? Å hur fan kan dom veta va ja mår bra av??

Nånting som oxå känns bra de e att du e så satans okänslig, sitter å berättar för alla att de e slut å du ska flytta, å allt ska bli så jävla kul å bra..
Skönt att du tar de så jävla lätt då..

Bara för att de inte syns på utsidan så behöver inte de betyda att man mår bra.. Tror alla verkligen att allt e bra å att ja vill ha de så här..??

Ja gråter inte å deppar ihop helt men ändå mår ja dåligt..

Fattar inte hur fan du kan va så jävla okänslig, men nu har du verkligen bevisat att du e egoistisk å bara tänker på dej själv..
Frågan e hur mycke ja egentligen har betytt för dej..??

Men de e ju synd att ja inte vill flytta me å att de e slut, men de e ju sånt som händer.. Som du sa.. Tack..
Du får de å låta som att de e mitt fel att de e slut för att ja inte vill flytta me ner.. De e bådas fel lika mycke, eftersom att ja inte tänker offra mitt liv för att leva i ett liv fullt me problem, å du vill inte bo här uppe för att du saknar dina barn.. Hade du haft ett normalt förhållande till dina ex å dina barn så hade de funkat ändå.. Å du hade kanske kunnat vara lite mindre egoistisk.. Men nu e de inte så..

Men du kan iaf respektera mej lite för en gångs skull å gå bort när du pratar om hur jävla bra du ska ha de utan mej.. Tänk lite för fan..
Hur skulle du känna om ja satt å tröck upp i huvudet på dej att de ska bli så jävla skönt å slippa dej å hur jävla bra ja ska få de utan dej..??



"Ögonen gråter, men munnen den ler

Hon är på väg upp, och vill aldrig mer ner

Från löften och svek blev hon självdestruktiv

Och i rop på hjälp sökte hon ta sitt liv

Hon byggde en väg utav falska skratt

Men bakom fasaden var det mesta svart

Jag hoppas att hon hinner komma till ro

Innan skalet spricker och faller ihop

Vad ingen annan vet är att sanden rinner ner

Om timglaset blir tomt så finns hon inte mer

Detta är en saga utan lyckligt slut

Ingenting blir nånsin som det var förut

Men den som blundar slipper se hur det ser ut

För vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut

Om jag hade vetat hur det skulle bli

Så hade jag tvekat och smugit förbi

För jag var den droppen som slutligen fick

Bägarn att svämma när säkringen gick

Så brinn för att synas och skrik så det hörs

För snabbt kan du tyna och visionen förstörs

Och även om ingen kommer skylla på mig

Så tar jag på mig skulden till ödet för dig

Om timglaset blir tomt och sanden rinner ner

Så lyser inte solen på våran flicka mer

Detta är en saga utan lyckligt slut

Ingenting blir nånsin som det var förut

Men den som blundar slipper se hur det ser ut

För vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut

Vad ingen annan vet är att sanden rinner ner

Om timglaset blir tomt så finns hon inte mer

Detta är en saga utan lyckligt slut

Ingenting blir nånsin som det var förut

Men den som blundar slipper se hur det ser ut

För vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut"



//Shadowcrest- Sårad å ledsen

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sluta tyck så synd om dig själv nu!

Och att folk säger att det "kommer att bli bättre" är ju bara för att de bryr sig om dig och inte för att de tror att de vet vad du känner!! Du ratar allt vad andra tycker och säger... Du är nog den största egoisten!
Väx upp och ta lite ansvar för vad som händer och sker. Allt KAN INTE bero på alla andra hela tiden...!

PS att man är anonym beror kanske på att man inte orkar vara ovän med dig...men ändå vill säga vad man känner och tycker.

Anonym sa...

Till anonym.. Du är uppenbarligen inte min vän, mina vänner vågar stå för vad dom tycker och vågar säga de.. så eftersom att du inte e min vän så kommer du aldrig kunna bli min ovän.. ska ja va helt ärlig så skiter ja fullständigt i vad du tycker, stör du dej på vad ja skriver i min blogg så ge fan i att läsa den..
Ja skriver va fan ja vill i den å du har inget å säga till om de.. så sluta bry dej om saker du inte fattar å vet nåt om..

Anonym sa...

Ännu ett utspel där du visar din omognad..
Vänner som säger vad de tycker tror jag inte du har så många längre... Var lite mer ödmjuk och mindre egoistisk så kan du nog få behålla dina vänner lite längre.

Anonym sa...

catfight